Nasz opiekun klienta udzieli Ci profesjonalnego wsparcia
i odpowie na wszelkie Twoje pytania w ramach obsługi posprzedażowej.
Kupiłeś już apartament? Skontaktuj się z opiekunem klienta
Kamila Sikora
Opiekun Klienta
tel. +48 22 660 48 70
obsluga.warszawa@archicom.pl
Dział zmian lokatorskich
Chcesz wprowadzić zmiany w swoim apartamencie? Zdecydowałeś się
na kompleksową usługę wykończenia apartamentu w ramach jednego
z oferowanych przez nas pakietów? Zespół naszych specjalistów ds. zmian
lokatorskich udzieli Ci wszelkich informacji.
Agata Kozłowska
Specjalista ds. zmian lokatorskich
tel. +48 22 660 48 76
rytmnakabatachzl@archicom.pl
Czy znasz portal Klienta
MojeM?
Na platformie znajdziesz:
- Kontakty do naszych pracowników z Działu Obsługi Klienta i Zmian Lokatorskich
- Informacje o płatnościach (faktury i harmonogram)
- Dokumenty
Biura sprzedaży
Prosimy o wcześniejszy kontakt w celu umówienia dogodnego terminu spotkania w wybranym Biurze Sprzedaży.